- Irodai és felhő alapú rendszerek üzemeltetése
- Biztonsági mentés, vírusvédelem, hálózat menedzsment
- Felhasználói és szerveres hibaelhárítás
- Automatizált hibamegelőző távfelügyelet
Felhasználóbarát IT megoldások – gyors reakcióidő, éjjel-nappali ügyelet
Microsoft- és Google szakmai vizsgákkal rendelkező szakembereinkkel, átfogó rendszergazdai támogatást nyújtunk:
Mennyibe kerülne a rendszerüzemeltetés? Kalkulátorunkkal 1 perc alatt megtudhatja!
Szerverüzemeltetés
Prevenció és hibaelhárítás
Ezen szolgáltatások a felügyeletet, karbantartást és hibaelhárítást is tartalmaznak, ezen belül katasztrófa esetén akár a teljes újrainstallálást, és a legutóbbi mentésből történő helyreállítást is. Az e pont alá eső szolgáltatások általában irodai- vagy webes alkalmazás futtatási feladatokat betöltő szerverekre vonatkozik, amelyeket munkaidőben használnak a felhasználók, pl. fájl-szerver funkciók, AD (Windows vagy samba), vállalatirányítási rendszer vagy számlázórendszer mögötti MSSQL, MySQL, Pg vagy más adatbázisszerver, levelező rendszer (MS Exchange vagy linuxos megoldás), Apache, IIS, stb.
Automatizált monitorozás 0-24 órában
A monitorozó rendszer észleli a hibákat, és SMS-ben vagy emailben értesíti Önöket és a mi szakembereinket, ha a technikai lehetőségek adottak, akkor preventíven: még mielőtt a hiba fennakadást okozna. Ez a szolgáltatás automatikus technikai szolgáltatás.
Rendszeres eszköz átvizsgálás
A DOCCA szakembere rendszeresen (ha külön nincs meghatározva: havi 1 alkalommal) egy fix checklist alapján végigmegy e szolgáltatás alá vont szervereken, és a checklisten meghatározott ellenőrzéseket végrehajtja. Ha problémát talál, azt jelzi az ügyfélnek.
Helyi IT-infrastruktúra üzemeltetés
Gondoskodunk vállalkozása teljes helyi informatikai infrastruktúrájának megbízható működéséről.
- Gyors hibaelhárítás, akár kiszállással
- Rendszeres karbantartás és frissítés
- Személyre szabott támogatás kis- és középvállalatok számára