Időalapú szolgáltatások
Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%
Általános rendszergazdai és informatikai feladatok
Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7×24 szolgáltatások: lásd lent.
1.Távoli eléréses feladatok kliens számítógépek esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
| 1.1 KLIENS SZÁMÍTÓGÉPEKEN VÉGZENDŐ (TECHNIKUSI) MUNKÁK KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL. | 4.350 Ft/negyed óra (17.400 Ft/óra) |
| 2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL. | 5.425 Ft/negyed óra (21.700 Ft/óra) |
| 2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL. | 6.525 Ft/negyed óra (26.100 Ft/óra) |
2.Távoli eléréses feladatok szerver számítógépek és hálózati eszközök esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
| 2.1 SZERVERES ÉS SZÁMÍTÓGÉPHÁLÓZATI MUNKÁK KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL. | 7.250 Ft/negyed óra (29.000 Ft/óra) |
| 2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL. | 9.050 Ft/negyed óra (36.200 Ft/óra) |
| 2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL. | 10.875 Ft/negyed óra (43.500 Ft/óra) |
Kiszállásos feladatok
Helyszíni munkák esetén is ezek az árak érvényesek. A 4 órás és 35 perces SLA-s hibaelhárításra vonatkozó vállalásunk helyszíni munkák esetében a feltüntetett SLA+2 óra. A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2*25 perc = 50 perc. Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.
