Időalapú szolgáltatások

Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%

Általános rendszergazdai és informatikai feladatok

Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7×24 szolgáltatások: lásd lent.

1.Távoli eléréses feladatok kliens számítógépek esetén

Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.

1.1 KLIENS SZÁMÍTÓGÉPEKEN VÉGZENDŐ (TECHNIKUSI) MUNKÁK
KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL.

4.200 Ft/negyed óra (16.800 Ft/óra)

2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL.

5.250 Ft/negyed óra (21.000 Ft/óra)

2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL.

6.300 Ft/negyed óra (25.200 Ft/óra)

2.Távoli eléréses feladatok szerver számítógépek és hálózati eszközök esetén

Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.

2.1 SZERVERES ÉS SZÁMÍTÓGÉPHÁLÓZATI MUNKÁK
KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL.

7.000 Ft/negyed óra (28.000 Ft/óra)

2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL.

8.750 Ft/negyed óra (35.000 Ft/óra)

2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL.

10.500 Ft/negyed óra (42.000 Ft/óra)

Kiszállásos feladatok

Helyszíni munkák esetén is ezek az árak érvényesek. A 4 órás és 35 perces SLA-s hibaelhárításra vonatkozó vállalásunk helyszíni munkák esetében a feltüntetett SLA+2 óra. A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2*25 perc = 50 perc. Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.