Időalapú szolgáltatások
Minden ár nettó érték, az ÁFA további 27%
Általános rendszergazdai és informatikai feladatok
Alap szolgáltatási idő: munkanapokon 7:00-18:00 között választható 8,5 óra. Kompetencia: desktop és laptop eszközök gyártó (szoftver- és a hardver gyártó) által előírt módon történő szakszerű telepítése, beállítása vagy hibaelhárítása. Ügyeleti, 7×24 szolgáltatások: lásd lent.
1.Távoli eléréses feladatok kliens számítógépek esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
1.1 KLIENS SZÁMÍTÓGÉPEKEN VÉGZENDŐ (TECHNIKUSI) MUNKÁK KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL. |
4.200 Ft/negyed óra (16.800 Ft/óra) |
2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL. |
5.250 Ft/negyed óra (21.000 Ft/óra) |
2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL. |
6.300 Ft/negyed óra (25.200 Ft/óra) |
2.Távoli eléréses feladatok szerver számítógépek és hálózati eszközök esetén
Online segítségnyújtás a DOIT rendszergazdától. Szolgáltatás módja: távoli asztal, LogMeIn, TeamViewer, VNC, telefon.
2.1 SZERVERES ÉS SZÁMÍTÓGÉPHÁLÓZATI MUNKÁK KÖVETKEZŐ UTÁNI MUNKANAPI SLA-VAL. |
7.000 Ft/negyed óra (28.000 Ft/óra) |
2.2 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 4 ÓRÁS SLA-VAL. |
8.750 Ft/negyed óra (35.000 Ft/óra) |
2.3 HIBAELHÁRÍTÁS MEGKEZDÉSE 35 PERCES SLA-VAL. |
10.500 Ft/negyed óra (42.000 Ft/óra) |
Kiszállásos feladatok
Helyszíni munkák esetén is ezek az árak érvényesek. A 4 órás és 35 perces SLA-s hibaelhárításra vonatkozó vállalásunk helyszíni munkák esetében a feltüntetett SLA+2 óra. A kiszállás költsége: egy átlagos oda-vissza út munkaidejének megfelelő díj. Budapesten ez 2*25 perc = 50 perc. Más településeken a kiszállási díj a konkrét címtől függ.