IT hátteret biztosítunk cégek és szervezetek számára.

Együtt gondolkodunk ügyfeleinkkel a céljaikért: figyelünk a költségekre,
az IT biztonságra és más minőségcélokra – függően az Önök igényeitől.

- Transzparencia és etikus működés: munkánk átlátható és auditálható,
hitelesen riportolt. Vállaljuk a felelősséget a munkánkért.

- A Microsoft és a Google hivatalos partnerei vagyunk. A partneri státusz
egyúttal minősítés is: kötelező vizsgákat, képzett szakembereket jelent.

- Együtt gondolkodunk ügyfeleinkkel a céljaikért: figyelünk a költségekre,
az IT biztonságra és más minőségcélokra - függően az Önök igényeitől.

Célunk: professzionális és gyors megoldást
adni irodai informatikai problémákra.

Lőke János
Ügyvezető
- ISO/IEC 27001:2005 IBIR auditor,
- ITIL,
- Nemzetközi LEAN menedzser

Cégcsoportunk 700-nál több kis és nagy cégnek szolgáltat. Páran azok közül, akiknek az elmúlt 24 évben dolgoztunk. Köszönjük a bizalmukat!

Mit tettünk-teszünk azért, hogy hosszútávon megbízható partnerre találjanak bennünk megrendelőink?

  • Biztonság és adatvédelem: Komoly szakmai vitáink voltak házon belül az IT biztonság egyes kérdéseiről, ezen ad-hoc döntések egyszerűsítésére vezettünk be az ISO 27001-t eredetileg, és azóta is nagyon jó döntésnek tartjuk. Ezen túlmenően nyilván hasznos ez a minősítésünk és működésünk azon ügyfeleink számára, ahol kiemelt fontosságú a bizalmi adatkezelés, hiszen a többszáz ügyfelünk között vagy jópár ügyvédi iroda, egészségügyi intézmény, könyvelő iroda és pénzügyi szolgáltató.
  • Motiváció és rugalmasság: olyan közösségben dolgozunk, ahol fontos a megrendelőnk elégedettsége. Meghatalmazó – empowerment – szervezetként működünk: kollégáink számára nyílt az ügyfeleinkkel kötött megállapodások tartalmi és anyagi része is, így gyors és rugalmas döntéseket hozhatnak önállóan.
  • Az IT üzemeltetési szakmai felelősségbiztosításnak mi vagyunk a hazai úttörői: elsőként jelentünk meg ezzel az igénnyel a piacon, végül az AIG-ban találtunk partnerre ezügyben, és amíg szolgáltattak itthon, ők voltak a biztosítónk.
  • Jelenleg is 100 millió forintos szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk a Colonnade-nél. Soha nem volt biztosítói káresetünk.
  • Folyamatosan fejlesztjük a quality control eljárásainkat: belső auditokon rendszeresen ellenőrizzük saját szolgáltasainkat, hogy valóban betartjuk-e minden vállalásunkat, amit az ügyfelünknek a szerződésben ígértünk. E belső ellenőrzési folyamataink jelentősége az, hogy egyes IT háttérfolyamatok – például egy biztonsági mentés sikerességének ellenőrzése – hiánya vagy sérülése audit hiányában csak éles helyzetben derülnének ki: amikor bekövetkezik a katasztrófa. A QC eljárásaink hasznossága például abban mutatkozik meg, hogy ügyfeleinknél soha nem volt sikeres zsarolóvírus támadás, aminek következtében adatvesztésre vagy váltságdíj fizetésre került volna sor. Nem állítjuk, hogy 100%-os a munkánk minősége, de egyelőre az eredmények minket igazolnak: a quality folyamatainkat folyamatosan korrigáljuk, fejlesztjük, és egyelőre a mutatóink 100%-osak a legfontosabb veszélyek terén.
  • Automatizálunk, folyamatosan fejlesztve ennek szintjét. Célunk ezzel, hogy ügyfeleink számára gazdaságos szolgáltatást adjunk. Pár példa: automatikus riportokat adunk (napi, heti, havi gyakorisággal, igény szerint), a megbeszéléseink összefoglalójáról AI segítségével készítünk automatizáltan átírt és összefoglalt jegyzeteket – ezzel időt takarítunk meg. Belső folyamatainkat Power Automate-tel támogatjuk, például az SLA-k betartását Power Automate figyeli, és chat-en figyelmezteti az érintetteket a feladatukra. A példák sora hosszú – ennek oka az is, hogy cégcsoportunk más üzletágai üzleti folyamatok automatizálásával foglalkoznak.
  • Hivatalos Microsoft partnerek vagyunk, ennek megfelelő szakmai vizsgákkal rendelkező szakemberekkel.
  • Hivatalos Google partnerek vagyunk, szintén vizsgázott, képzett szakemberekkel.
  • Ügyfeleinknek nem csak infrastruktúra üzemeltetést és fejlesztést adunk, hanem Google Workspace és M365 eszközök jobb kihasználását is segítjük, pl. Power Automate, Power BI, Looker, AppSheet, és további eszközök használatára tréningeket tartunk, segítjük ezen eszközök használatának elterjedését ügyfeleink munkatársai körében.

Mennyibe kerül? Online kalkulátor:


    Ha van bármi egyéb információ, amit fontosnak tart közölni velünk, akkor azt a kalkulációra válasz emailben várjuk Öntől, és hamarosan reagálunk rá.

    riportok

    Értékesítés/kapcsolatfelvétel

    kapcsolat

    Dunai Nándor

    Értékesítési manager